LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE

LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE
FORESTERS HERE

Selasa, 11 Ogos 2009

OLEH KERANA NAK EKSPIDISI HARI SABTU NI AKU NAK BEREKSPIDISI DAN NAK RELAX CUKUP CUKUP

So, who want to ikut ekspidisi hari sabtu ni 15 Ogos 2009 sila sedia sendiri :-

1. Heaviear sag ( Bag galas macam naik gunung tu )
2. Khemah kone ( kecil-kecil dah le )
3. Sleeping bag
4. Pinggan satu,Gelas plastik satu,sudu satu dan sikit makanan ringan
5. Botol air boleh sangkut kat pinggang
6. Pisau kecil
7. Pakaian masuk hutan
8. Topi kain
9. Kasut yang sesuai ( Kalau leh ada tapak cam tayar bulldozer )
10.Pakaian mandi ( nanti nak mandi tak yah lah togel )
11.Ada baju sejuk bawak le
12.Plastik nak isi sample tumbuhan
13.Pakailah tali pinggang kalau boleh. Nanti kalau org nak tolong boleh tarik tali pinggang dan byk lagi kegunaan tali pinggang ni bila masuk hutan.

Mengenai barang barang makan seperti beras, gula, teh, kopi, garam, kicap, sardin, mee maggi, susu, lada kecil, bawang kecil/besar, ajinomotor dan sebagainya bawak le kongsi kongsi sikit sorang. Kalau tak mampus laa bawak sorang sorang.

Katil, peti sejuk, kelambu, dapur gas, sinki, kerusi, meja makan tak payah lah bawak. Ada orang nak masuk hutan semua nak bawak benda ni, nanti gila laa.

3 ulasan:

Liza Manaf berkata...

bantal kekabu boleh bawak tak??

Azita berkata...

aku nak bawak tilam.....sakit badan tido atas kayu kerass....

LATA JARUM RENGERS berkata...

Wahai cik Liza dan cik Azita, bila lagi nak datang Lata Jarum. Hah, bawak lah geng sekali tau.