LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE

LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE
FORESTERS HERE

Isnin, 19 Julai 2010


Terperuk di Lata Jarum sekian lama, sekali sekala nak juga tengok-tengok bandar. Kalau kat Lata Jarum dikelilingi hutan kayu, kat bandar dikelilingi hutan batu pulak. Bezanya hutan batu ni panas lah sikit dan kadang-kadang banyak panas Oooo.... kat hutan kayu tak de lah gitu. Cool aje. Namun begitu ada juga tempat yang sejuk kat hutan batu ni. Tempat ada "air-cond" la. So, sambil-sambil ubah angin tu dapat lah aku cari idea untuk menambah baikan kerja aku kat Lata Jarum tu. Bukan saja untuk itu, dapat juga lah bawak famili riadah sekali. Jadinya, sambil makan angin, dapat belajar, riadah sama famili, ziarah sedara, buka fikiran dan macam-macam lagi. Jangan bukak seluar udah le. Dalam hutan tak pa le.. monyet tak kisah....


Tiada ulasan: