MENCARI KEREDHAAN ALLAH SWT

MENCARI KEREDHAAN ALLAH SWT
Keindahan itu Ketenangan Jiwa

Ahad, 1 April 2012

PELAJAR UiTM JENGKA BERKHEMAH DI LATA JARUM

 Pada 31 Mac Sabtu seramai 31 pelajar UiTM Jenka Pahang telah menggadakan aktiviti perkhemahan. Seperti yang dimaklumkan melalui surat dan pemberitahuan dari pejabat pengurusan daerah Raub, pelajar tersebut dibawah persatuan seni silat cekak UiTM Jengka. Pelajar tersebut turut di iringi oleh jurulatih persatuan tersebut.
 Ada yang menaiki motorsikal dan menaiki kereta. Dengan semangat berpersatuan dan pelajar, mereka sampai juga ke destinasi dengan selamat untuk berkumpul menjalankan aktiviti seperti yang dirancang. Mereka sampai berperingkat peringkat dari kumpulan yang mula sampai seramai 6 orang dengan menaiki motorsikal. Paling akhir kumpulan yang tiba pukul 1 pagi. Apa pun semua sampai seperti yang dijanjikan dan seperti nama yang disenaraikan. Tahniah atas sikap setia kawan dalam berjanji.
Kumpulan lelaki mendirikan khemah ditepi sungai dan yang perempuan berkhemah diatas astaka seperti gambar diatas. Sebanyak tujuh khemah telah didirikan dan dilihat mereka semua sungguh gembira dan meriah sekali. Apa yang diberitahu olih beberapa peserta program mengenai aktiviti tersebut lebih merupakan santai-santai selepas peperiksaan. Apa pun pihak pengurusan Hutan Lipur Lata Jarum mengucapkan terima kasih memilih Lata Jarum sebagai tapak aktiviti untuk beriadah sesama kawan atau berpasatuan. Datang lagi...

Tiada ulasan: