LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE

LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE
FORESTERS HERE

Sabtu, 6 April 2013

HARI HUTAN ANTARABANGSA PERINGKAT KEBANGSAAN 2013




Suka sangat hati sambil menunggu majlis berlangsung


Ehhh tetiba jadi orang kuat hutan lipur pulak incharge ni



Bergaya sakan wehhhh...sesekali jer

Ketua unit memanjat pokok perhutanan pahang


Tetiba jadi DJ pulak wehh...incharge dari pusat pembangunan hutan

Dato' Prof Dr. Abd Rahman - Ketua Pengarah Perhutan Malaysia melawat gerai pameran


Dapat jumpa kawan-kawan pun dah seronok sangat


Dirasmikan menteri besar pahang

Barisan hadapan ni semua renger-renger hutan belaka dan sekali tengok macam pengawal istana sultan pahang jer...tak caya, pergi la tengok kat istana tu. Jangan ketawa ya....

Pegawai penyelidik FRIM yang banyak berkaitan Rafflesia.

Nak ngorat jer ni...

Satu lagi imej jabatan perhutanan pahang 




Satu penghargaan buat aku dalam buku sambutan hutan antarabangsa

Tiada ulasan: