MENCARI KEREDHAAN ALLAH SWT

MENCARI KEREDHAAN ALLAH SWT
Keindahan itu Ketenangan Jiwa

Jumaat, 17 Januari 2014

MELANGKAH 2014


Alhamdulillah, Allah SWT masih lagi mengurniakan usia pada aku untuk melangkah masuk ke tahun 2014 dan tidak apa yang diketahui apakah pulak yang akan berlaku. Adakah akan berulang perkara-perkara yang lepas atau disebaliknya.

Doa aku supaya ditakdirkan dengan kecemerlangan dalam semua aspek kehidupan seperti cemerlang kesihatan yang paling utamanya dan selebihnya keluarga yang sejahtera serta kaum keluarga sekali. Ini adalah teras kehidupan seseorang yang paling utama sekali. Jika gagal dalam kesihatan, keluarga (yang berkahwin la)...segala kecemerlangan yang lain akan jadi kecelaruan belaka.

Doaku lagi, agar terus melangkah selagi hayat dianugerahkan Allah SWT dalam apa jua perkara dan bidang yang aku suka dan minat. Kalau tak suka dan tak berserta minat, mana mungkin nak jadi cemerlang. Sebabnya dengan perkara dan bidang yang kita minatlah menjadi sesuatu yang terbaik untuk diri, keluarga, kerjaya serta masyarakat keseluruhannya.

Semoga Allah SWT izinkan lagi aku diatas muka buminya dan melakukan yang baik-baik belaka untuk berolih keberkatan dan bekalan ke akhirat kelak....In Shaa Allah

Marilah kita bersama-sama lakukan segala yang terbaik dari yang terbaik....In Shaa Allah Allah SWT permudahkan kita. 

Tiada ulasan: