MENCARI KEREDHAAN ALLAH SWT

MENCARI KEREDHAAN ALLAH SWT
Keindahan itu Ketenangan Jiwa

Isnin, 18 Ogos 2014

ASSALAMUALAIKUM / SALAM SEJAHTERA / HELLO

Agak lama tak mengeluarkan cerita disini walau pun banyak aktiviti telah disempurnakan. Kepada semua yang pernah singgah di blog ini dan sedang singgah, diucapkan jutaan terima kasih dan singgah lagi.

Pada yang telah singgah dan menghubungi saya, jutaan terima kasih dan boleh menghubungi saya pada bila-bila masa saja bertepatan dengan "We Are The Host"

Yang lebeh mengharukan lagi perasaan dengan penuh gembira pada yang menghubungi dan datang berjumpa dan mengambil package saya yang tak seberapa.

Kesibukan dengan pelbagai perkara menuntut masa yang sangat diperlukan pada waktu kedatangan tuan/puan/

Oleh itu, saya memohon jasa baik semua yang menghubungi, jika kesudian berjumpa dapat membincangkan masa pertemuan. Sebab boleh dikatakan saya menjalankan aktiviti yang saya buat adalah "One Man Show"

Mohon ampun dan maaf kalau saya katakan, kalau nak enjoy betul-betul ke Nature Park, datanglah seorang atau empat orang.

Terima kasih / Thank You

Tiada ulasan: