LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE

LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE
FORESTERS HERE

Khamis, 12 Ogos 2010

ACARA SEBERANG SUNGAI


Kelihatan (topi hijau) abang Ali salah seorang kakitangan Jabatan Perhutanan Lata Jarum mengawal pelajar UMT dalam acara menyeberang sungai setelah berjalan meredah denai menuju ke kawasan bunga pakma. Semua denai yang ada di persekitaran Lata Jarum terdapat 8 buah. Setiap denai mempunyai keistimewaannya tersediri. Ada yang susah, senang, jarak dekat, jarak jauh, mendaki bukit, pamah dan macam-macam lagi. Jadi nak macam mana kenalah datang sendiri dan nak macam mana. Jadi, kelazimannya kami di Lata Jarum akan melihat keupayaan peserta dan kehendak ketua kumpulan. Kalau pesertanya lembik-lembik dan ketuanya nak yang jarak jauh dan hardcore, kami akan beri nasihat. Kalau tak mau dengar dan nak juga yang hardcore, kami hanya cakap....nanti ada yang pengsan kandar sendiri...okay....



Aduh...tak kembang pulak..."bila nak kembang ni..." aku pun eksen aje jawab "seminggu lagi boleh lah buat gulai lemak cili api dik bella" Emm....kalau rajin datang la.....(dari trengganu kita ni)

4 ulasan:

studioukm berkata...

Lama tak pi Lata Jarum................

http://studiouniversiti.blogspot.com/

LATA JARUM RENGER berkata...

Tuan Daud, kata nak shooting kat Lata Tinggi...kat setahun aku nanti...Oooo..itu janji Prof....senyap aje..

studioukm berkata...

Tah ler En. Shukri...Prof. J pun belum hubungi kami lagi...mungkin lepeh raya kut....

LATA JARUM RENGER berkata...

Baru ni ada crita nak dtg..hari tu kata nak ricky Lat Brembun...nak projek kat sana plak. Mungkin tunggu budget lulus tak...slalunya dia tak main-main...yg lepas-lepas memang cakap srupa bikin...tak pernah lagi tak bikin apa yg di rancangkan..hanya lambat dan cepat aje...so, kita tunggu aje le...