LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE

LATA JARUM THE NATURE ALWAYS THERE
FORESTERS HERE

Khamis, 12 Ogos 2010

LAWATAN KERJA TIMBALAN MENTERI KEMAJUAN LUAR BANDAR & WILAYAH

8 Ogos Ahad tiba-tiba sampai konvoi kereta yang di iringi oleh polis. "Siapa plak ya" sedang aku rancak bersembang-sembang dengan student UMT. Rupanya Dato Hasan Timb. Men. Kemajuan Luar Bandar & Wilayah serta ADUN Dong Dato' Sahariruddin...Apa pun, ini adalah lawatan kerja dan seperti biasa taklimat diberikan dan membawa melihat persekitaran apa yang ada dan apa yang kurang...Memang  Lata Jarum memerlukan pelbagai kemudahan lagi..Segalanya nampak okay....tapi dalamnya kosong....Kata Dato'...nanti kita tengok macam mana...

Sebenarnya, Dato' Hasan nak merasmikan Homestay Pelancongan Pulau Chekas tak berapa jauh dari Lata Jarum. So...sambil-sambil tu jalanlah tengok apa yang ada kat mana-mana sementara menanti majlis yang nak dirasmikan dipenuhi oleh orang kampung. Hai...makan free pun susah nak datang jugak ya...

Tiada ulasan: